27 March 2010

Exercises in Styles of Exercises in Style

YSL

style 1
27/5

今朝要考中文,我又唔記得左自己係第幾組考 wor , 所以我九點九就返到去 , 點知自己原來係尾二果組考,等左成個幾鐘先有得考=.=""" 等得咁無聊就做 chem , 十一點四就開始考 ><  題目係咩家長同兒女對自由既唔同睇法同解決方法=.="" 我地果組有 winnie , tik na ,高妹同小丸 , 講得好亂 ><
Orchestra, 又係拉返上個星期首English Folk!! 完左見到金sir , 佢又去美國啦 ,
李sir 比左兩支弓佢去整, 有一支應該係我既 =.=""
之後同陳俊 , 梁均麟去喜運來食飯 , 跟住返屋企 =.=""

style 2
26/5
牙肉無啦啦腫起左
合唔埋個口
所以早退左去睇醫生
食左d 消腫藥好快好返 >V<
晚上就照返 SAR  感覺很不錯=p
27/5
呢次係今年最後一次學校樂團
很不捨得哦
拉左團六年 >3333333333333333< "

style 3
today orceshtra ,very tired , edit later

style 4
<比我幸福>     陳曉東
望著廣場的時鐘 你還在我的懷裡躲風
不習慣言不由衷 沉默如何能讓你都懂此刻與你相擁 也算有始有終祝福有許多種 心痛卻盡在不言中
* 請你一定要比我幸福 才不枉費我狼狽退出
再痛也不說苦 愛不用抱歉來彌補至少我能成全你的追逐請記得你要比我幸福 才值得我對自己殘酷
我默默的倒數 最後再把你看清楚
看你眼裡的我好模糊 慢慢被放逐
放心去追逐你的幸福 別管我願不願 孤不孤獨 都別在乎
repeat *


style 5
527*
-又下雨了 * *
-中文口試 * 唔知道自己講緊乜!!
-orchestra '' 大家都冇心機拉啦.. 冇比賽冇表演...
-很掛念比賽前的氣氛 ..*
-lunch* 3人行 [陳俊 , 梁均麟 , 我] 去喜運來
-thz Lin 改好份譜一齊玩* =]
-SAR **  首演唔可以衰比人睇.. 加油加油*

                                                              *我可以嗎?

style 6
What an ass week !
I 've  practiced at SAR for the mahler 8 for over 2 weeks.  Hving rehersal on monday , wednesday , friday and sunday. It killed my time. I came home late and surely got exhausted because of the mahler thing ( u know , that's her mother of mahler XD). There will still be a dressed rehersal and concert tmr night. I hope that can really put an end to this busy stuffs and make me back to normal school life. Examination is coming !
Totally get no idea on why the school have to ban the development of music. Does it really good for the students?
Claim your suck'in all round development .

style 7
灰灰的雲, 和我的心扣成一起 , 就成了不可開解的鎖。又是六月了, 轉眼間又是一年。 光陰飛逝 , 日月如梳, 身處在不可避免的時間流中 , 我似乎失去了自我。
------------------------------------
想起近來的課堂 , 也沒幾課真的有用心去聽 ,沒有幾課有抄筆記。常常想著距離考試還有幾碼子事兒, 是給自己的一個藉口吧! 也許自己跟本就不是一個做學問的人 , 早應離開學堂執業去, 也許更適合自己。
------------------------------------
最近在研究 Rene Magritte , 得到了不少啟發。
遲下子和大家分享。

style 8

Hi  alongwan! It's been 999 (wow, that's a big number) days since you joined Xanga... won't you support us by going Premium

隨機在S.K.H. Lam Woo Memorial Secondary School --> HK 個 bloring 道搵ge 幾種 style 黎寫日記。
這次很不原創。
( written on 27/5)


<My Little Airport 和陳寧>



<ausaitoll>

歐世圖孤獨的做關於風格練習的練習。他站在一個META-的層面去看風格練習,所以他觀察了不同人做風格練習的風格。有受奎諾影響的,也有練習(關於風格練習的練習)中受歐世圖影響的。

歐世圖將各種不同風格的風格練習變成自己的練習-關於(各種風格的風格練習)的風格練習。

他還說做得這麼差,不要寫Hommage à Raymond Queneau

No comments:

Post a Comment