08 October 2009

<愛情路上如何才不會變成港女與遇上港男> - 雜想(四)

今日林奕華好似講左好多野. 一開波講你有乜offer到你個情人. 我以為會講love languages. 其實唔係. 講講下都唔記得佢有沒有講offer d 乜. 我都聽到一舊舊. 所以都係打d 聯想. 1. 價值觀. 呢樣係一個核心. 重點唔係價值觀扮演咩野角色. 而是我好記得林的一句: 唔應該將品味中產化. 我又想起之前erica yuen 同大班講個男仔要識野. 呢個唔可能係話識foucault 的思想. 相反, erica的識野好可能就係享受生活, 紅酒, 錶, high fashion 等等. 我又想起一個我又愛又恨的人: Daisy Wong (王迪詩) 經常講taste, 是Bo-Bo 的那種taste, 好中產, 甚至上流貴族的taste. 2. 王菲的<我願意> 其實首歌係寫給基督教中的上帝. (參考http://www.chinadaily.com.cn/hqyl/2009-08/20/content_8591495.htm)中學時候朱sir 也講過這個. 林奕華話這歌是愛的與被愛的都受落. 又說是上帝般的情人(因為乜都願意) 所以話作者一定要死, 我指在解讀的時候, 不是指作者的生命. 一部作品的偉大有時候也靠解讀者. 3. 喜歡英倫的女同學. 倒是第一次在現實中碰到這種人. 單是從佢講佢的音樂品味已經知道唔普通. 一個side thought 我們懂得多少種音樂種類的詞彙? 周氏饒舌? 4. 今日林奕華說的東西好似打左我一拳. 震左一震. 因為佢一個theme 同我之前遇到的問題(發那種問題, 不是麻煩那種問題)如出一轍. 5. 林奕華講you and me against the world 係理想的愛情. (i) 想起westlife (ii) 俾我發現左原來除了政治上需要敵人. 愛情都需要敵人. 我與他者的分界從來都存在, 連愛情這種兩個人的事都有. (這裡acknowledge 返葉輝, 我係睇左佢本書到用時才懂得「敵人」這概念) 這個系列無乜讀者(或者共鳴). 考慮提早從facebook 收山.

No comments:

Post a Comment